Jakým způsobem můžu zaplatit za svoji online objednávku? 

Máte na výběr ze tří možností: 

Manuální bankovní převod - na Vaši emailovou adresu Vám bude po potvrzení objednávky doručený automaticky vygenerovaný email s pokyny pro realizaci platby bankovním převodem. V případě, že Vám tento email nebude doručený do několika minut od vytvoření objednávky, zkontrolujte prosím, zda nebyl přiřazený do spamu. Pokud se email nenachází ani ve spamu, prosím, obraťte se na nás zasláním emailu s číslem Vaší objednávky na info@soaphoria.eu. Na základě toho Vám do 24 hodin zašleme pokyny k manuální platbě nebo přímo vystavenou fakturu, která obsahuje všechny potřebné informace. 

Online platba kartou prostřednictvím portálu GoPay - budete přesměrováni na stránku nezávislé společnosti, která zabezpečuje bezpečnou platbu kartou online. Při tomto způsobu platby zadáte údaje z Vaší platební karty, které nebudou nikdy zveřejněné ani uchované, přístup k nim nebude mít ani naše společnost. Tuto možnost můžete využít pro rychlou a bezpečnou platbu platební kartou - i zahraniční. 

Google Pay / Apple Pay - tuto možnost můžete využít bez ohledu na to, v jaké bance máte vedený účet. Stačí být uživatelem Google Pay / Apple Pay, zvolit tuto možnost, po vyzvání se do aplikace přihlásit a platbu potvrdit. 

Jakým způsobem mi bude objednávka doručená? Posíláte objednávky i poštou? 

Bohužel, poštou objednávky neposíláme. Balíček Vám bude doručený kurýrskou společností - využíváme hlavně UPS, GLS a PPL. Před doručením Vás kurýr bude osobně kontaktovat a dohodne s Vámi převzetí zásilky. Pro takový způsob doručení jsme se rozhodli zejména z důvodu zachování nejvyšší kvality obsahu zásilek a jejich ochrany před vlivem okolního prostředí. Kurýrské společnosti nám garantují skladovací podmínky vhodné pro uchovávání našich produktů. Vaše objednávka je tak po celou dobu stráveného času na cestě k Vám v bezpečí například před výraznými teplotními výkyvy. 

Jak uplatním kupón na slevu při nákupu online? 

Na konci Vaší objednávky najdete kolonku ,,kupón ”. Pokud máte slevový kód, zadejte ho přímo do této kolonky. Prosím při zadávání kódu dbejte na jeho správné znění a také zkontrolujte platnost kupónu. Při správném zadání kódu, Vám bude sleva automaticky odečtena v košíku. 

Jsem si jistý/á, že jsem zadal/a správný kód z platného kupónu, avšak sleva se automaticky neodečetla. Co s tím? 

V takovém případě se prosím obraťte na naší emailovou adresu info@soaphoria.eu. Vaší objednávku v klidu dokončete, přičemž v košíku zvolte způsob platby bankovním převodem nebo na dobírku a následně nám pošlete email s číslem Vaší objednávky. Slevu Vám v objednávce nastavíme manuálně a obratem Vám zašleme fakturu s uplatněnou slevou a pokyny k platbě nebo zašleme objednávku na dobírku se  sníženou sumou v rámci slevy. Do objednávek, které už byly uhrazené kartou online však nedokážeme zasahovat. Jestli si přejete slevu uplatnit, prosím, neplaťte nikdy objednávku předem. 

Chci upravit svou realizovanou objednávku. / Mám k objednávce specifickou prosbu. Jakým způsobem Vás mohu kontaktovat? 

Prosíme, abyste nás v případě, že si přejete pozměnit obsah Vaší objednávky nebo máte jiné specifické přání, kontaktovali výhradně prostřednictvím e-mailové adresy info@soaphoria.eu. Pokud to bude v našich silách a Vaše objednávka ještě nebude na cestě k Vám, rádi Vám v rámci dostupných možností vyhovíme. 

Před pár dny jsem uskutečnila platbu bankovním převodem, moje objednávka mi přesto nepřišla. Kde je problém? 

Vaše platba by nám měla být připsaná přibližně do 48 hodin, záleží na typu banky. Také je potřebné zohlednit nebankové dny jako víkendy či svátky. Po připsání platby na náš účet bude Vaše objednávka expedována, v co nejkratším možném čase. V případě, že potřebujete objednávku doručit co nejdříve, doporučujeme Vám využít způsob platby kartou online přes portál GoPay, díky kterému bude platba provedená okamžitě nebo zvolit způsob platby na dobírku.

Vybral/a jsem si způsob platby přes GoPay, platba však selhala. Je nutné vytvořit si objednávku nanovo? 

Ne, i  navzdory selhané platbě není nutné vytvářet novou objednávku. Prosím, v případě, že Váš pokus o tento způsob platby selhal, obraťte se na nás zasláním emailu s číslem Vaší objednávky na info@soaphoria.eu. Vaši objednávku následně přesměrujeme na platbu bankovním převodem nebo na dobírku, záleží, co Vám více vyhovuje.  

Do jaké doby musím stihnout vytvořit objednávku, aby byla expedována ještě v ten stejný den? 

Obvykle dokážeme v ten stejný den expedovat objednávky se způsobem platby na dobirku nebo přes portál GoPay vytvořené před 11. hodinou. Avšak pokud pro Vás všechny produkty připravujeme denně čerstvé, může se stát, že i v tomto případě bude Vaše objednávka expedována o den či dva později. Počítejte proto, prosím, s dobou expedice v období minimálně 48 hodin, v případě probíhajících akcí či ve vytíženějších období jako je předvánoční čas se může stát, že se doba expedice prodlouží přibližně až na 5 pracovních dní v závislosti na celkové množství přijatých objednávek. 

Žiju mimo území ČR  a mezi možnostmi expedice do zahraničí nevidí svou zemi. Znamená to, že do mé země objednávky neposílate? 

V případě, že mezi zveřejněnými zahraničními zeměmi nevidíte zemi, v které se aktuálně nacházíte (a která patří do EU), prosím, vytvořte si objednávku s možností platby bankovním převodem, do které zadáte přesnou adresu doručení, avšak pod ní dodáte “ČESKÁ REPUBLIKA”. Následně nám zašlete číslo Vaší objednávky na info@soaphoria.eu. My pro Vás u kurýrské společnosti zjistíme konkrétní náklady na dopravu s ohledem na Vaši zem a obsah zásilky (zejména váhu), následně Vám tytu sumu pošleme k souhlasu. V případě, že by Vám tato suma nevyhovovala, doporučujeme zvolit si adresu Vašeho příbuzného či známého v rámci SR, který Vám může balíček převzít a následně předat. Je nám to velmi líto, avšak z důvodu zdlouhavých administrativních úkonů a dlouhých čekání na celnici, které obsahu našich zásilek neprospívají, Vám nedokážeme objednávku doručit do zemí, které nepatří do Evropské unie.

Objednávka mi byla doručená, ale v balíčku jsem nenašla/nenašel reklamní letáky a jiné papíry. Proč? 

Namísto  nakupování dalšího zbytečného materiálu, který automaticky po rozbalení balíku putuje do odpadkového koše, jsme zvolili takový způsob balení, který naší planetu zbytečně nezatěžuje. Jako výplňový materiál kromě recyklovaného papíru používáme i další recyklované materiály od jiných společností, které by tak či tak skončily v kontejneru, čímž se snažíme snížit celkové množství produkovaného odpadu.  

Objednávka mi byla doručená, balíček ale neobsahoval všechny objednané produkty / některé produkty byly zaměněné. Jak mám postupovat? 

Předtím než Vaše objednávky opouštějí náš sklad, prochází balíček trojnásobnou kontrolou. Avšak i my jsme jen lidé, a proto jestli se stala při vybavování vaší objednávky chyba, prosím, nevolejte nám, protože přes telefon tuto situaci nedokážeme vyřešit. Napište nám email s číslem Vaší objednávky na  info@soaphoria.eu a připojte fotodokumentaci obsahu balíčku, abychom našli společné řešení vzniklé situace. Ihned po doručení Vašeho emailu prověříme možnou příčinu i u kurýrské společnosti, s jejíž spoluprací dokážeme zpětně odpozorovat pohyb, váhu a další podrobnosti manipulace se zásilkou. Toto prověření může trvat i 48 hodin, prosím, nemějte proto obavy, pokud se Vám neozveme hned. O řešení Vás budeme informovat, jakmile prověříme všechny možnosti. 

Poslal/a jsem Vám prázdné obaly a chystám se vytvořit novou objednávku. Jak uplatním slevu za vrácené obaly? 

Pokud se rozhodnete využít náš recyklační program, prosím Vás o informaci o zaslání prázdných obalů na info@soaphoria.eu. Všechny vrácené obaly evidujeme a na základě této evidence manuálně uplatňujeme slevy při objednávkách. Napište nám kolik a jaké  prázdné obaly jste nám zaslali a přibližný čas, kdy plánujete další objednávku (nebo číslo objednávky bezprostředně po vytvoření), abychom dokázali slevu spárovat s Vaší objednávkou. V případě uplatnění slevy za vrácené obaly poštou, prosím, zvolte způsob platby na dobírku nebo bankovním převodem. Jelikož do faktury individuálně zasahujeme, neplaťte za takovou objednávku předem využitím služby Gopay ani ApplePay. 

Vytvořil/a jsem objednávku, avšak chtěla bych dodatečně pozměnit její obsah. Je to možné? 

Samozřejmě pokud Vaše objednávka nebyla předem zaplacená, tedy zvolili jste způsob její platby na dobírku nebo bankovním převodem, dokážeme do Vaší objednávk yzasáhnout a přidat/odebrat produkty i dodatečně. V takovém případě nás, prosím, kontaktujte s číslem objednávky a Vaším přáním na info@soaphoria.eu v nejbližším čase po vytvoření Vaší objednávky. Do objednávek předem zaplacených využitím služby Gopay už bohužel nedokážeme dodatečně zasahovat.  

Je možné změnit doručovací adresu při objednávce, která už byla expodována? 

V případě, že jste se rozhodli změnit adresu doručení Vaší objednávky, která ještě nebyla expedována, kontaktujte nás, prosím, co nejdříve na info@soaphoria.eu. V případě, že jste se rozhodli změnit adresu doručení vaší objednávky, která už opustila náš sklad, dokážeme doručovací adresu u kurýrské společnosti dodatečně pozměnit, avšak jen na Vaše dodatečné náklady, které jsou fakturované  ve výši dodatečného poštovného. 

Je možné objednat zboží i telefonicky? 

Při diktování Vašich údajů přes telefon se můžeme velmi lehce zmýlit, a proto boužel přijímáme objednávky jen písemnou formou. V případě, že se Vám nedaří vytvořit objednávku online z technických příčin, doporučujeme vyzkoušet klávesovou zkratku “Ctrl” + “F5”, aby se stránka načetla nanovo. Pokud problém na stránce stále přetrvává, netrapte se a pošlete nám svou objednávku emailem. V emailu prosím uveďte své jméno a příjmení, adresu doručení, telefonní číslo pro kurýra, Vámi zvolené produkty a jejich počet kusů. 

Chci reklamovat zboží zakoupené online. Jak mám postupovat? 

K reklamaci zboží potřebujete zboží, popis vady, doklad o zakoupení (fakturu) a vyplněný reklamační protokol. V případě reklamace nás, prosím, kontaktujte na info@soaphoria.eu. V případě, že jste doklad o koupi po rozbalení zásilky vyhodili, dokážeme ho zpětně dohledat. Reklamační protokol je Vám k dispozici ke stažení u našich obchodních podmínek. 

Kdo uhradí náklady na poštovné při reklamaci? 

Náklady na poštovné při vrácení reklamovaného zboží hradí kupující. Prosím, neposílejte nám zboží, které je předmětem reklamace, na dobírku. Není to standardní postup a takové zásilky nebudou převzaté.

Objednal jsem si Vaše produkty online, ne však přes Váš eshop. U koho mohu zboží reklamovat? 

Spotřebitel má právo reklamovat zakoupené zboží vždy u prodejce, od kterého zboží zakoupil. V případě, že jste naše produkty zakoupili u některého z našich obchodních partnerů, obraťte se, prosím, v případě reklamace na svého prodejce. Prodejce má následně právo předat reklamaci výrobci. 

Platí doprava zdarma i pro doručení zásilky do zahraničí?

Bohužel ne, doprava zdarma při nákupě 1090 Kč se vztahuje jen na doručení v rámci území České republiky. 

Chci odstoupit od kupní smlouvy. Jak na to? 

Od kupní smlouvy můžete odstoupit a nerozbalené zboží v původním stavu vrátit bez udání důvodu do zákonem stanovené lhůty. V takovém případě nás kontaktujte na info@soaphoria.eu.