ČASTÉ OTÁZKY - ONLINE NÁKUP

faq nakup online.jpg

Jak mohu zaplatit za svou online objednávku?

Na výběr máte z možností:

Dobírka - objednávku uhradíte kurýrovi přímo při jejím doručení. Možná je platba v hotovosti i platební kartou. Za zaslání objednávky na dobírku neúčtujeme žádný poplatek navíc.

Online platba kartou prostřednictvím portálu GoPay - budete přesměrováni na stránku nezávislé společnosti, která zajišťuje bezpečnou platbu kartou online. Při tomto způsobu platby zadáte údaje z Vaší platební karty, které nebudou nikdy nikde zveřejněny ani uchovány, přístup k nim nebude mít ani naše společnost. Tuto možnost můžete využít pro rychlou a bezpečnou platbu platební kartou – i zahraniční.

Google Pay / Apple Pay - tuto možnost můžete využít bez ohledu na to, v jaké bance je veden Váš účet. Stačí být uživatelem aplikace Google Pay/Apple Pay, zvolit tuto možnost, po vyzvání se do aplikace přihlásit a platbu potvrdit.

Jakým způsobem mi bude objednávka doručena? Posíláte objednávky i Českou poštou?

Bohužel, Českou poštou objednávky neposíláme. Balíček Vám bude doručen kurýrní společností – využíváme zejména služeb společností UPS, GLS a DHL. Před doručením Vás kurýr osobně kontaktuje a domluví si s Vámi převzetí zásilky. Pro takový způsob doručení jsme se rozhodli zejména v zájmu zachování nejvyšší kvality obsahu zásilek a jejich ochrany před vlivem okolního prostředí. Kurýrní společnosti nám garantují skladovací podmínky vhodné pro uchovávání našich produktů. Vaše objednávka je tak po celou dobu strávená na cestě k Vám v bezpečí například i před výraznými teplotními výkyvy.

Jak uplatním kupón na slevu při nákupu online?

Na konci Vaší objednávky naleznete kolonku "kupon". Máte-li slevový kód, zadejte jej právě do této kolonky. Prosím, při zadávání kódu dbejte na jeho správné znění a také zkontrolujte platnost kuponu. Při správně zadaném kódu Vám bude sleva odečtena v košíku automaticky.

Jsem si jist/a, že jsem zadal správný kód z platného kuponu, sleva se mi však automaticky neodečetla. Co s tím?

V takovém případě se prosím obraťte na naši emailovou adresu info@soaphoria.eu. Vaši objednávku klidně dokončete, přičemž v košíku zvolte způsob platby bankovním převodem nebo na dobírku a následně nám zašlete email s číslem Vaší objednávky. Slevu Vám v objednávce nastavíme manuálně a obratem Vám zašleme fakturu s uplatněnou slevou a pokyny k platbě, nebo zašleme objednávku na dobírku s částkou poníženou o slevu. Do objednávek, které již byly uhrazeny kartou online však nedokážeme zasahovat, proto prosím, pokud si přejete svoji slevu uplatnit, nikdy neplaťte objednávku předem.

Chci upravit svoji realizovanou objednávku. / Mám k objednávce specifickou prosbu. Jakým způsobem Vás mám kontaktovat?

Prosíme, abyste nás v případě, že si přejete pozměnit obsah Vaší objednávky nebo máte jiné specifické přání, kontaktovali výhradně prostřednictvím emailové adresy info@soaphoria.eu. Pokud to bude v našich silách a vaše objednávka ještě nebude na cestě k vám, rádi vám v rámci dostupných možností vyhovíme.

Vybral/a jsem si způsob platby přes GoPay, platba však selhala. Je nutné vytvořit si objednávku nově?

Ne, i přes selže platbu není nutné vytvářet novou objednávku. Prosím, v případě, že Váš pokus o tento způsob platby selže, obraťte se na nás zasláním emailu s číslem Vaší objednávky na info@soaphoria.eu. Vaši objednávku následně přesměrujeme na platbu bankovním převodem nebo na dobírku podle toho, co Vám více vyhovuje.

Do jaké hodiny musím stihnout vytvořit objednávku, aby byla expedována ještě ve stejný den?

Obvykle dokážeme týž den expedovat objednávky se způsobem platby na dobírku, nebo přes portál GoPay vytvořené před 11tou hodinou. Nicméně, jelikož pro Vás všechny produkty připravujeme denně čerstvé, může se stát, že iv takovém případě bude Vaše objednávka expedována o den či dva později. Počítejte proto, prosím, s dobou expedice v období během roku minimálně 48 hodin, v případě probíhajících akcí či ve vytěžených obdobích jako je předvánoční čas, se může doba expedice prodloužit v závislosti na celkovém množství přijatých objednávek až na přibližně 5 pracovních dnů.

Žiji mimo území ČR a mezi možnostmi expedice do zahraničí nevidím svou zemi. Znamená to, že do mé země objednávky neposíláte?

V případě, že mezi zveřejněnými zahraničními zeměmi nevidíte zemi, ve které se aktuálně nacházíte (a která patří do EU), prosím, vytvořte si objednávku s možností platby bankovním převodem, do které zadáte přesnou adresu doručení, avšak pod ni dodáte "ČESKO". Následně nám zašlete číslo Vaší objednávky na info@soaphoria.eu. My pro Vás u kurýrní společnosti zjistíme konkrétní náklady na dopravu s ohledem na Vaši zemi a obsah zásilky (zejména její váhu) a následně Vám tuto částku pošleme k odsouhlasení. V případě, že by Vám tato částka nevyhovovala, doporučujeme Vám zvolit adresu u Vašeho příbuzného či známého v rámci ČR, který Vám umí balíček převzít a následně předat. Je nám to velmi líto, ale z důvodu zdlouhavých administrativních úkonů a dlouhých dnů čekání na celnici, které obsahu našich zásilek neprospívají, Vám nedokážeme objednávku doručit do zemí, které nepatří do Evropské Unie.

Objednávka mi byla doručena, v balíčku jsem ale našel/našla reklamní letáky a jiné zvláštní papíry. Proč?

Namísto nakupování dalšího zbytečného materiálu, který automaticky po rozbalení balíku putuje do odpadkového koše, jsme zvolili takový způsob balení, který naši planetu zbytečně nezatěžuje. Jako výplňový materiál používáme kromě recyklovaného papíru i další recyklované materiály od jiných společností, které by tak či onak skončily v kontejneru, čímž se snažíme snížit celkové množství produkovaného odpadu.

Objednávka mi byla doručena, balíček ale neobsahoval všechny objednané produkty/některé produkty byly zaměněny. Jak mám postupovat?

Před tím, než Vaše objednávky opouštějí náš sklad, prochází každý balíček trojnásobnou kontrolou. I my jsme však pouze lidé a proto, pokud se při vyřizování Vaší objednávky stala chyba, prosím, nevolejte nám, protože přes telefon nedokážeme tuto situaci vyřešit. Napište nám email s číslem Vaší objednávky na info@soaphoria.eu a připojte fotodokumentaci obsahu balíčku, abychom našli společné řešení vzniklé situace. Ihned po doručení Vašeho emailu prověříme možnou příčinu iu kurýrní společnosti, ve spolupráci se kterou umíme zpětně sledovat pohyb, váhu i další podrobnosti manipulace se zásilkou. Toto prověřování může trvat i 48 hodin, prosím, nemějte proto obavy, pokud se Vám neozveme hned, o řešení Vás budeme informovat, jakmile prověříme všechny možnosti.

Poslal/a jsem vám prázdné obaly a chystám se vytvořit novou objednávku. Jak uplatním slevu za vrácené obaly?

Pokud se rozhodnete využít náš recyklační program, prosíme Vás o informaci o zaslání prázdných obalů na info@soaphoria.eu. Všechny vrácené obaly evidujeme a na základě této evidence manuálně uplatňujeme slevy při objednávkách. Napište nám kolik a jakých prázdných obalů jste nám poslali a přibližný čas, kdy plánujete dělat další objednávku (nebo číslo objednávky bezprostředně po jejím vytvoření), abychom slevu uměli spárovat s Vaší objednávkou. V případě uplatnění slevy za vrácené obaly poštou prosím zvolte způsob platby na dobírku nebo bankovním převodem. Jelikož do faktury individuálně zasahujeme, neplaťte za takovou objednávku předem využitím služby Gopay.

Vytvořil/a jsem objednávku, ale chtěl/a bych dodatečně pozměnit její obsah. Je to možné?

Samozřejmě, pokud Vaše objednávka nebyla předem zaplacena, a tedy zvolili jste způsob platby na dobírku, umíme do Vaší objednávky zasáhnout a přidat/odebrat produkty i dodatečně. V takovém případě nás prosím kontaktujte s číslem objednávky a Vaším přáním na info@soaphoria.eu v co nejkratší době od vytvoření Vaší objednávky. Do objednávek předem zaplacených využitím služby TrustPay již bohužel nedokážeme dodatečně zasahovat.

Je možné změnit doručovací adresu při objednávce, která již byla expedována?

V případě, že jste se rozhodli změnit adresu doručení Vaší objednávky, která ještě nebyla expedována, kontaktujte nás prosím co nejdříve na info@soaphoria.eu. V případě, že jste se rozhodli změnit adresu doručení Vaší objednávky, která již opustila náš sklad, dokážeme doručovací adresu u kurýrní společnosti dodatečně pozměnit, avšak pouze na Vaše dodatečné náklady, které jsou fakturovány jako dodatečné poštovné ve výši 109 Kč.

Je možné zboží objednat také telefonicky?

Při diktování Vašich údajů po telefonu se můžeme velmi snadno zmýlit a proto bohužel objednávky přijímáme pouze písemnou formou. V případě, že se Vám nedaří vytvořit objednávku online z technických důvodů, doporučujeme vyzkoušet klávesovou zkratku "Ctrl" + "F5", aby se stránka načítala znovu. Pokud problém na stránce přetrvává, netrapte se a pošlete nám svou objednávku emailem. V emailu prosím uveďte své jméno, adresu doručení, telefonní číslo pro kurýra, Vámi zvolené produkty a jejich počet kusů.

Chci reklamovat zboží zakoupené online. Jak mám postupovat?

K reklamaci zboží potřebujete zboží, popis vady, doklad o koupi (fakturu) a vyplněný reklamační protokol. V případě reklamace nás prosím kontaktujte na info@soaphoria.eu. V případě, že jste doklad o koupi po rozbalení zásilky vyhodili, umíme jej zpětně dohledat. Reklamační protokol je Vám k dispozici ke stažení při našich obchodních podmínkách.

Kdo hradí náklady na poštovné při reklamaci?

Náklady na poštovné při vrácení reklamovaného zboží hradí kupující. Prosím, neposílejte nám zboží, které je předmětem reklamace na dobírku, není to standardní postup a takové zásilky nebudou převzaty.

Objednal jsem si Vaše produkty online, ne přes Váš eshop. U koho mám zboží reklamovat?

Spotřebitel má právo reklamovat zakoupené zboží vždy u prodejce, od kterého zboží zakoupil. V případě, že jste naše produkty zakoupili u některého z našich obchodních partnerů, obraťte se proto prosím v případě reklamace na svého prodejce. Prodejce má následně právo postoupit reklamaci výrobci.

Platí doprava zdarma i pro doručení do zahraničí?

Bohužel, ne, doprava zdarma při nákupu nad 995 Kč se vztahuje pouze na doručení v rámci území České Republiky.

Chci odstoupit od kupní smlouvy. Jak na to?

Od kupní smlouvy můžete odstoupit a nerozbalené zboží v původním stavu vrátit bez udání důvodu do zákonem stanovené lhůty. V takovém případě nás kontaktujte na info@soaphoria.eu.

Zavřít
Více detailů
Nebyly nalezeny žádné produkty.

Navigace

Nastavení

Více detailů
Nebyly nalezeny žádné produkty.

Vytvořte si účet pokud si chcete uložit oblíbené položky.

Přihlásit se

Vytvořte si účet, pokud si chcete používat seznamy přání.

Přihlásit se