Reklamační řád

OBCHODNÍ PODMÍNKY, OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ, ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ 

uzavření kupní smlouvy, reklamační řád, ochrana osobních údajů

1. Úvodní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro nákup zboží prostřednictvím e-shopu www.soaphoria.cz.

1.1. Těmito všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „VOP“) se řídí právní vztahy mezi společností Soaphoria.sk s.r.o., společnost s ručením omezeným se sídlem Černyševského 10 851 01 Bratislava, IČO: 56351747, zapsanou v Obchodní rejstřík Městského soudu , vložka č. 1 179999/B (dále jen jako „Provozovatel”) jako prodávajícím, který Provozovatel v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou, z ní vyplývajícím závazkem nebo při obchodní praktice jedná v rámci své podnikatelské činnosti a Objednatelem jako kupujícím, který v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou, z ní vyplývajícím závazkem nebo při obchodní praktice nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo povolání. Těmito VOP se řídí právní vztahy mezi Provozovatelem a Objednatelem, které vznikají na základě a/nebo v souvislosti s prodejem produktů prostřednictvím internetového obchodu www.soaphoria.cz (dále jen „Obchod“) umístěného na internetových stránkách www.soaphoria.cz (dále jen „stránky Obchodu”), na jehož základě dochází k dodávce Produktů Objednatelem. Tyto VOP jsou nedílnou součástí každé Kupní smlouvy uzavřené mezi Provozovatelem a Objednatelem, pokud se strany výslovně nedohodly jinak.

1.1.1. Kontaktní údaje a adresa Provozovatele:

 název: Soaphoria.sk s.r.o. 

 adresa: Kapušianske Kľačany 177, 07901, SR 

 email: info@soaphorie.eu 

 telefon: +421 917 794 437 

 IČO: 56351747 

Spoločnost zapsaná: Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č.  179999/B 

Telefonický a elektronický kontakt slouží mimo jiné ke konzultacím. Čas poskytování konzultací je v pracovní dny od 8:30 do 16:30. 

1.1.2. Orgán dozoru, který vykonává dohled nad Provozovatelem je: 

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj 

Odbor výkonu dozoru

Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 

820 07 Bratislava 

tel. č. 02/58 27 21 72 

web: www.soi.sk 

Produkty prodávanými prostřednictvím Obchodu se rozumějí produkty, které se nacházejí v aktuální nabídce Obchodu uvedené na stránkách Obchodu (dále jen „Produkty“ nebo „Produkt“). 

1.2. Provozovatel zajišťuje v rámci provozu Obchodu i internetový výdej do České republiky na základě elektronického formuláře objednávky uveřejněného na stránce Obchodu, ve kterém musí být vyplněny všechny povinné údaje. Internetový výdej zahrnuje zveřejnění informace o internetovém výdeji, objednání zásilky prostřednictvím elektronického formuláře objednávky, registraci elektronické objednávky, balení zásilky a zajištění její přepravy a vyřízení reklamace.

1.3. Objednatelem podle těchto VOP je fyzická osoba, která v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou, z ní vyplývajícím závazkem nebo při obchodní praktice nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo povolání.

2. Uživatelský účet 

2.1. Objednatel se může zaregistrovat na stránce Obchodu, a to vyplněním a uložením elektronického registračního formuláře umístěného na internetové stránce. 

2.2. V rámci Registračního formuláře Objednatel vyplní požadované údaje (tj. položky označené v rámci Registračního formuláře jako povinné) a je oprávněn vyplnit další kontaktní, fakturační a doručovací údaje. Všechny vyplňované údaje (tak povinné i nepovinné údaje, které se Objednatel rozhodl vyplnit) vyplní Objednatel úplně, správně, pravdivě a aktuální. Za úplnost, správnost, pravdivost a aktuálnost všech vyplněných údajů a právo na dispozici s nimi odpovídá v plném rozsahu Objednatel. 

2.3. Jakoukoli změnu vyplněných údajů Objednatel neprodleně aktualizuje, a to prostřednictvím formuláře pro editaci registračních údajů, který se zpřístupní po přihlášení se Objednatele do jeho Uživatelského konta v záložce Můj účet.

2.4. Údaje vyplněné Objednatelem v rámci Registračního formuláře a/nebo aktualizované prostřednictvím formuláře pro editaci registračních údajů jsou Provozovatelem považovány za úplné, správné, pravdivé a aktuální.

2.5. V rámci registrace na stránce Obchodu je Objednatel povinen řádně se seznámit s těmito VOP. 

2.6. Bez zbytečného odkladu po registraci Objednatele na stránce Obchodu (tj. po jejím úspěšném ukončení) Provozovatel na základě údajů vyplněných Objednatelem v rámci Registračního formuláře vytvoří Objednateli jeho uživatelské konto (dále také „Uživatelské konto“). Uživatelským účtem se rozumí unikátní konto Objednavatele umístěný na stránkách Obchodu, který umožňuje rychlou a přehlednou komunikaci mezi Objednavatelem a Provozovatelem, zejména prohlížení, výběr a objednávání Produktů a další skutečnosti a aktivity významné pro realizaci právních vztahů dle těchto VOP. Uživatelské konto je chráněno přihlašovacím jménem (login) a heslem, které Objednatel uvedl v rámci Registračního formuláře nebo aktualizoval prostřednictvím formuláře pro editaci registračních údajů. Objednatel je povinen přihlašovací jméno a heslo ke svému Uživatelskému kontu chránit před ztrátou a zneužitím. Pokud se kdokoli přihlásí do Uživatelského konta Objednatele s použitím správného přihlašovacího jména a hesla a uskuteční jakékoli jednání (např. objednávku Produktů), má se za to, že jde o jednání Objednatele, ze kterého vznikají práva a povinnosti přímo Objednateli. Provozovatel si vyhrazuje právo rozhodovat o vytvoření Uživatelského konta a v případech dle bodu 8.5. a 8.6. těchto VOP io zablokování nebo zrušení Uživatelského konta. 

2.7. Uživatelské konto nemusí být dostupné nepřetržitě, zejména v případech údržby hardwarového a/nebo softwarového vybavení Provozovatele a/nebo třetích osob (např. subdodavatelů Provozovatele, poskytovatelů internetových služeb atd.), což Objednavatel bere na vědomí a akceptuje. Objednateli v této souvislosti nevzniká právo na jakoukoli náhradu nebo kompenzaci. 

3. Objednávanie Produktov a uzavretie Kúpnej zmluvy 

3.1. Po vstupu na stránky Obchodu si Objednatel může prohlížet na nich nabízené Produkty (tj. Produkty, které se nacházejí v aktuální nabídce Obchodu uvedené na stránkách Obchodu). Produkty jsou za účelem větší přehlednosti stránek Obchodu zařazeny do více kategorií. Stránky Obchodu uvádějí stručný popis jednotlivých Produktů, jejich cenu, popřípadě i další informace a podmínky poskytování plnění.

Kupní smlouvou uzavřenou na dálku mezi Provozovatelem a Objednatelem je smlouva sjednaná a uzavřená na dálku výlučně prostřednictvím jednoho nebo více prostředků dálkové komunikace bez současné fyzické přítomnosti smluvních stran (dále jako „kupní

smlouva“). Kupní smlouva se považuje za uzavřenou, resp. vzniká potvrzením odeslaným na e mailovou adresu Objednatele (ze strany Provozovatele) o přijetí závazné elektronické objednávky Produktů.

Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli, bez omezení a náhrady, provádět změny aktuální nabídky Produktů (např. zařadit nové Produkty do aktuální nabídky, vyřadit některé již zařazené Produkty z aktuální nabídky, atd.) i změnu ceny Produktů. Aktuální nabídka Produktů a ceny Produktů jsou platné po dobu, po kterou jsou uvedeny na stránkách Obchodu. Změna ceny Produktu nemá vliv na cenu Produktu objednaného před uvedením (uveřejněním) změněné ceny daného Produktu na stránkách Obchodu.

3.2. Stránky Obchodu dále uvádějí Provozovatelem nabízené způsoby dopravy (tj. dodání) objednaných Produktů Objednavateli (zejména kurýrem). Obchodu platí pouze pro dopravu Produktů v rámci území České republiky.

Cena přepravy (kurýr SPS/GLS/PPL): 105 Kč vč. DPH Bankovní převod nebo Dobírka: 105 Kč vč. DPH Cena přepravy (kurýr Packeta): 85 Kč vč. DPH Při objednávce v hodnotě nad 1090 Kč s doručením v rámci území České republiky je doprava bezplatná.

Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli, bez omezení a náhrady, provést změnu nabízených způsobů dopravy objednaných Produktů (např. zařadit nové způsoby dopravy objednaných Produktů do nabídky, vyřadit některé již zařazené způsoby dopravy objednaných Produktů z nabídky), změnu ceny Dopravy (tj. změnu ceny jednotlivých způsobů dopravy objednaných Produktů Objednatelem) jakož i změnu Částky pro bezplatnou dopravu kterýmkoli způsobem dopravy. Nabízené způsoby dopravy objednaných Produktů, ceny Dopravy a Sumy pro bezplatnou dopravu jsou platné po dobu, po kterou jsou uvedeny na stránkách Obchodu. Změna ceny Dopravy ani změna Částky pro bezplatnou dopravu nemá vliv na cenu Dopravy ani Částku pro bezplatnou dopravu u Produktů objednaných před uvedením (uveřejněním) změny ceny Dopravy nebo změny Částky pro bezplatnou dopravu na stránkách Obchodu.

3.3. Stránky Obchodu uvádějí i Provozovatelem nabízené způsoby platby objednaných Produktů. , vyřadit některé již zařazené způsoby platby z nabídky) i změnu ceny zvlášť zpoplatněných způsobů platby. Nabízené způsoby platby objednaných Produktů a ceny zvlášť zpoplatněných způsobů platby jsou platné po dobu, po

kterou jsou uvedeny na stránkách Obchodu. Změna ceny zvlášť zpoplatněných způsobů platby nemá vliv na cenu zvlášť zpoplatněných způsobů platby u Produktů objednaných před uvedením (uveřejněním) změny ceny zvlášť zpoplatněných způsobů platby na stránkách Obchodu.

Akceptujeme způsoby platby:

GoPay, online bankovní převod, dobírka

4. Vyřízení objednávky 

4.1. Provozovatel je povinen bezprostředně před odesláním objednávky výslovně, jednoznačně a srozumitelně uvést Objednateli informace ohledně hlavních vlastností vybraného Produktu, celkovou cenu včetně daně z přidané hodnoty nebo nelze-li cenu určit předem, způsob jakým se vypočítá, jakož i náklady na dopravu, dodání, poštovné a jiné náklady a poplatky, jakož i další informace podle ustanovení § 5 odst. 1 ve spojení s ustanovením § 15 odst. 1 zákona č.j. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně a doplnění některých zákonů, které se s přihlédnutím k povaze prodávaného Produktu týkají uzavírané kupní smlouvy. Pokud tyto náklady a poplatky nelze určit předem, je Provozovatel povinen uvést Objednateli skutečnost, že do celkové ceny mohou být započteny takové náklady nebo poplatky. 

4.2. Provozovatel má povinnost zajistit, aby Objednatel výslovně potvrdil, že byl obeznámen s tím, že součástí elektronické objednávky je povinnost zaplatit kupní cenu. Pro odeslání elektronické objednávky je třeba, aby Objednatel stiskl tlačítko označené jako „objednávka s povinností platby“ nebo tlačítko označené podobným významem vyjadřujícím skutečnost, že podání objednávky zahrnuje povinnost zaplatit kupní cenu. 

4.3. Provozovatel je povinen potvrdit Objednavateli (na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou v elektronické objednávce) přijetí elektronické objednávky. Potvrzením elektronické objednávky (které obsahuje specifikaci prodávajícího a kupujícího, specifikaci Produktů, konečnou cenu zboží, místo a čas doručení Produktů) dochází k uzavření kupní smlouvy. Provozovatel vyřídí Přijatou objednávku a jí objednané Produkty podá na dopravu Objednavateli (dále také „distribuuje“) bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od uzavření příslušné Kupní smlouvy. 

4.4. Provozovatel neodpovídá za prodlení dodávky a za škodu, která byla způsobena důsledkem toho, že Objednatel při vyplňování objednávkového formuláře, případně při registraci účtu nezadal všechny požadované údaje, případně vyplnil registrační formulář nesprávně, chybně, nepravdivě. Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit elektronickou objednávku nebo její část v těchto případech i) objednávku nebylo možné potvrdit zejména pro chybně uvedené kontaktní údaje, nedostupnost Objednatele nebo neposkytnutí potřebné součinnosti ohledně doplnění nezbytných údajů objednávky ii) zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena u dodavatele zboží. 

Výrobky běžně jsou skladem nebo jsou vyrobeny na základě objednávky. Produkty skladem jsou expedovány v co nejkratším čase od přijetí a potvrzení objednávky, což je přibližně do 48 hodin, zejména však do 24 hodin. Dodací doba pro vyprodané produkty je cca 15 dní. 

5. Odstoupení od Kupní smlouvy 

5.1. Objednavatel je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí Produktů dodaných na jejím základě, a to i bez uvedení důvodu. Objednatel může odstoupit od Kupní smlouvy i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy. 

5.2. Odstoupení od Kupní smlouvy, t. j. oznámení Objednatele o odstoupení od Kupní smlouvy, musí být Provozovateli doručeno v listinné podobě nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči (například USB klíč, CD, DVD, paměťová karta) na adresu sídla Provozovatele uvedenou v bodě 1.1. těchto VOP, nebo e-mailem, na e-mailovou adresu Provozovatele info@soaphoria.eu, a to ve lhůtě dle bodu 5.1. těchto VOP (tj. do 14 dnů ode dne převzetí Produktů dodaných na základě Kupní smlouvy, od které Objednatel odstupuje). Objednatel může použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy zveřejněný na webové stránce Provozovatele. Formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete ZDE.

Provozovatel je povinen ihned po přijetí odstoupení od smlouvy poskytnout Objednateli potvrzení o doručení odstoupení od kupní smlouvy na trvanlivém médiu, resp. na e-mailovou adresu Objednatele.

5.3. Ve lhůtě nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od Kupní smlouvy je Objednatel zároveň povinen Provozovateli na adresu Kapušianské Kľačany 177, 07901, SR zaslat zpět (dále i „vrátit“) Produkty dodané na základě Kupní smlouvy, od které Objednatel odstupuje, nebo v uvedené lhůtě předat Produkty Provozovateli. Lhůta pro vrácení Produktů podle tohoto bodu 5.3. VOP se považuje za zachovanou, pokud byly Produkty předány k přepravě nejpozději v poslední den lhůty.

5.4. Provozovatel nebo jím určená osoba je povinen Produkty vrácené nebo předané v souladu s bodem 5.3. těchto VOP převzít. Provozovatel je dále povinen do 14 dnů od doručení odstoupení od Kupní smlouvy v souladu s bodem 5.2. těchto VOP vrátit Objednateli Kupní cenu spolu se všemi platbami, které Provozovatel obdržel od Objednavatele na základě Kupní smlouvy (cena Dopravy, cena Platby), které Objednatel uhradil na základě dané Kupní smlouvy. Provozovatel však není povinen vrátit Objednateli Kupní cenu spolu s ostatními platbami před tím, než jemu nebo jím určené osobě budou doručeny Produkty nebo před tím, než mu Objednatel prokáže zaslání Produktů zpět. Provozovatel je povinen vrátit Objednateli platby dle tohoto bodu 5.4. VOP stejným způsobem, jakým došlo k uskutečnění plateb Objednatelem. Objednatel se přitom zavazuje poskytnout Provozovateli maximální součinnost nezbytnou pro řádné a včasné vrácení Kupní ceny a ostatních plateb Objednateli podle tohoto bodu VOP, zejména v případě potřeby poskytnout Provozovateli údaje o svém bankovním účtu, na který má Provozovatel vrátit Kupní cenu s ostatními platbami. Objednatel a Provozovatel se mohou dohodnout i na jiném způsobu vrácení plateb, přičemž Objednateli v takovém případě nemohou být účtovány žádné další poplatky. 

5.5. Náklady na vrácení Produktů Provozovateli při odstoupení Objednatelem od Kupní smlouvy nese Objednatel ve smyslu ustanovení § 21 ods. 3 zákona č . 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně některých zákonů. Objednavatel nese při jeho Odstoupení od Kupní smlouvy i náklady na vrácení Produktů, které vzhledem k jejich povaze nelze vrátit prostřednictvím pošty. Provozovatel není povinen uhradit Objednateli dodatečné náklady, pokud si Objednatel výslovně zvolil jiný způsob dodání, než je nejlevnější běžný způsob dodání nabízený Provozovatelem. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na dodání, které si zvolil Objednatel, a náklady na nejlevnější běžný způsob dodání nabízený Provozovatelem. Náhrada nezbytných nákladů, které Objednateli prokazatelně vznikly v souvislosti s vrácením Produktů Provozovateli, bude Objednateli poskytnuta způsobem určeným dohodou Objednatele a Provozovatele (např. vyplacením příslušné částky na účet určený Objednatelem, poskytnutím slevy v příslušné hodnotě na budoucí nákup Produktů prostřednictvím stránek Obchodu atd.) .

5.6. V případě odstoupení od Kupní smlouvy dle tohoto článku VOP musí být Produkty Provozovateli včetně nepoškozené, úplné, nespotřebované (a to ani částečně) a neopotřebované a neotevřené. Bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od vrácení Produktů Provozovateli v souladu s bodem 5.3. těchto VOP Provozovatel vrácené Produkty zkontroluje, zejména za účelem zjištění, zda vrácené Produkty nebyly vráceny poškozené, neúplné, spotřebované (i jen částečně) nebo opotřebované či otevřené. Pokud při kontrole podle předchozí věty Provozovatel zjistí, že vrácené Produkty mu byly vráceny poškozené, neúplné, spotřebované (i když jen částečně) a/nebo opotřebované, vznikne mu vůči Objednateli nárok na náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s vrácením poškozených, neúplných , spotřebovaných (i jen částečně) a/nebo opotřebovaných Produktů. Nárok na náhradu škody dle předchozí věty je Provozovatel oprávněn jednostranně započítat vůči nároku Objednatele na vrácení Kupní ceny dle bodu 5.4. těchto VOP.

5.7. Objednatel nemůže odstoupit od Kupní smlouvy, jejímž předmětem je prodej Produktů zhotovených podle zvláštních požadavků Objednatele, nebo Produktů určených zvlášť pro daného Objednatele, nebo Produktů, které rychle podléhají zkáze nebo snížení jakosti, nebo Produktů uzavřených v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jejichž ochranný obal byl po dodání porušen, nebo

Produktů, které mohou být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smíchány s jiným zbožím. 

5.8. Na odstoupení od Kupní smlouvy dle tohoto článku VOP az toho vyplývající práva a povinnosti Provozovatele a Objednatele neupravené těmito VOP se vztahuje ustanovení § 7 až 10 zákona č.j. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů ve znění pozdějších předpisů.

5.9. V případě, že je Objednateli spolu s objednanými a dodanými Produkty poskytnut jakýkoliv dárek (nebo obdobné plnění), darovací smlouva na něj je mezi Provozovatelem a Objednatelem uzavřena okamžikem uzavření Kupní smlouvy, a to s rozvazovací podmínkou, že v případě odstoupení od Kupní smlouvy Objednatelem se od začátku zrušuje i darovací smlouva na daný dárek a Objednatel je povinen dárek vrátit Provozovateli společně s Produkty, a to způsobem a za podmínek určených pro vrácení Produktů dle tohoto článku VOP.

6. Reklamační řád - reklamace a vrácení zboží, zodpovědnost za vady Produktů 

6.1. Na odpovědnost za vady Produktů, záruku a uplatňování práv z nich (reklamace) se vztahují zejména ustanovení zákona č. 40/1964 Zb. Občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“), zejména ustanovení § 619 a násl. OZ a zákon č.. 108/2024 Z.z. o ochraně spotřebitele ao změně některých zákonů. 

6.2. Provozovatel odpovídá za vady, které má dodaný Produkt při jeho převzetí Objednatelem. U Produktů prodávaných za nižší cenu neodpovídá za vadu, pro kterou byla s Objednatelem sjednána nižší cena. U použitých Produktů neodpovídá za vady vzniklé jejich použitím nebo opotřebením. Provozovatel dále neodpovídá zejména za vady Produktů způsobené Objednavatelem a/nebo jinými osobami a/nebo skutečnostmi na straně Objednavatele (např. nesprávným skladováním, údržbou nebo jiným používáním Produktu Objednavatelem). 

6.3. Nejde-li o Produkt, který se rychle kazí, nebo o použitý Produkt, odpovídá Provozovatel za vady, které se vyskytnou po převzetí Produktu v záruční době. Záruční doba je 24 měsíců a jde-li o použitý Produkt, záruční doba je 12 měsíců. Záruční doba začíná běžet od převzetí Produktu Objednatelem. 

6.4. Pokud se jedná o Produkt, který se rychle kazí, nebo o Produkt, jehož zvláštní povaha a/nebo vlastnosti neumožňují délku záruční doby v rozsahu podle bodu 6.3. těchto VOP, záruční doba

trvá a neskončí před uplynutím lhůty (např. doba expirace, doba minimální trvanlivosti atd.) vyznačené na Produktu, jeho obalu nebo návodu, který je k němu připojen.

6.5. Pokud Provozovatel odpovídá za vadu prodané věci, Objednatel má vůči němu právo na odstranění vady opravou nebo výměnou podle § 623 občanského zákoníku, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny podle § 624 občanského zákoníku nebo právo od kupní smlouvy odstoupit podle § 624 občanského zákoníku. Objednatel může odepřít zaplatit kupní cenu nebo její část, dokud Provozovatel nesplní povinnosti, které mu vyplývají z odpovědnosti za vady, ledaže Objednatel je v době vytčení vady v prodlení se zaplacením kupní ceny nebo její části. Objednatel zaplatí kupní cenu bez zbytečného odkladu po splnění povinností Provozovatelem. Objednatel může uplatňovat práva z odpovědnosti za vady včetně práva dle předchozí věty, jen vytkl-li vadu do dvou měsíců od zjištění vady, nejpozději do uplynutí doby dle § 619 ods. 1 až 3 občanského zákoníku. 

6.6. Odstranění vady a výměna věci podle § 623 občanského zákoníku. Objednatel si nemůže zvolit způsob odstranění vady, který není možný nebo který by ve srovnání s druhým způsobem odstranění vady způsobil Provozovateli nepřiměřené náklady s ohledem na všechny okolnosti, zejména na hodnotu, kterou by měla věc bez vady, na závažnost vady a na skutečnost, zda by druhý způsob odstranění vady způsobil Objednateli značné obtíže. Provozovatel může odmítnout odstranění vady, pokud oprava ani výměna nejsou možné nebo pokud by vyžadovaly nepřiměřené náklady s ohledem na všechny okolnosti včetně okolností podle první věty.

Provozovatel opraví nebo vymění věc v přiměřené lhůtě poté, co Objednatel vytkl vadu, bezplatně, na vlastní náklady a bez způsobení závažných obtíží Objednateli s ohledem na povahu věci a účel, pro který Objednatel věc požadoval. Provozovatel dodá opravenou věc nebo náhradní věc Objednateli na vlastní náklady stejným nebo obdobným způsobem, jakým mu Objednatel dodal vadnou věc, nedohodnou-li se strany jinak.

Pokud Objednavatel nepřevezme věc ve lhůtě šesti měsíců ode dne, kdy ji měl převzít, může Provozovatel věc prodat. Jde-li o věc větší hodnoty, Provozovatel Objednatele o zamýšleném prodeji předem vyrozumí a poskytne mu přiměřenou dodatečnou lhůtu pro převzetí věci. Provozovatel neprodleně po prodeji vyplatí Objednateli výtěžek z prodeje věci po odečtení nákladů, které účelně vynaložil na její úschovu a prodej, pokud Objednatel uplatní právo na podíl z výtěžku v přiměřené lhůtě uvedené Provozovatelem v oznámení o zamýšleném prodeji věci. Provozovatel může věc na vlastní náklady zničit, pokud se ji nepodařilo prodat nebo pokud předpokládaný výtěžek z prodeje nebude postačovat ani k úhradě nákladů, které prodávající účelně vynaložil na úschovu věci, a nákladů, které by Provozovatel musel nutně vynaložit na její prodej 

6.7. Sleva z kupní ceny a odstoupení od smlouvy dle § 624 občanského zákoníku.

Objednatel má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může odstoupit od kupní smlouvy i bez poskytnutí dodatečné přiměřené lhůty, pokud:

provozovatel i) věc neopravil ani nevyměnil, ii) věc neopravil ani nevyměnil v souladu s § 623 ods. 4 a 6, iii) odmítl odstranit vadu podle § 623 ods. 2, nebo 

věc má stejnou vadu navzdory opravě nebo výměně věci nebo  

vada je tak závažné povahy, že odůvodňuje okamžitou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy, nebo 

provozovatel prohlásil nebo je z okolností zřejmé, že vadu neodstraní v přiměřené lhůtě nebo bez způsobení závažných obtíží pro Objednatele. 

Objednatel nemůže odstoupit od kupní smlouvy podle odstavce 1, pokud se spolupodílel na vzniku vady nebo je-li vada zanedbatelná. 

Pokud se smlouva týká koupě více věcí, Objednatel může od ní odstoupit jen ve vztahu k vadné věci. Ve vztahu k ostatním věcem může odstoupit od smlouvy, jen nelze-li důvodně očekávat, že bude mít zájem ponechat si ostatní věci bez vadné věci. 

Objednatel po odstoupení od smlouvy nebo její části vrátí věc Provozovateli na jeho náklady. Provozovatel po odstoupení od smlouvy vrátí Objednateli kupní cenu nejpozději do 14 dnů ode dne vrácení věci Provozovateli nebo po prokázání, že Objednatel zaslal věc Provozovateli, podle toho, který okamžik nastane dříve. 

Provozovatel vrátí kupní cenu Objednateli nebo mu vyplatí slevu z kupní ceny stejným způsobem, jaký použil Objednatel při zaplacení kupní ceny, pokud Objednatel výslovně nesouhlasí s jiným způsobem úhrady. Veškeré náklady spojené s úhradou nese Provozovatel. 

6.8. Reklamace Produktů se uplatňuje u Provozovatele. Reklamaci Produktů lze uplatnit písemně, doručením písemné reklamace (například reklamačního formuláře) Provozovateli na adresu Soaphoria.sk s.r.o., Kapušianske Kľačany 177, 07901 ČR nebo elektronicky, doručením e-mailové reklamace na e-mailovou adresu Provozovatele info@soaphoria.eu v rámci záruční doby. Spolu s doručením reklamace (reklamačního formuláře) Provozovateli nebo bez zbytečného odkladu po jejím doručení Provozovateli, vždy však ještě v rámci záruční doby, je Objednatel povinen Provozovateli doručit také reklamací reklamované Produkty. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy byla Provozovateli doručena reklamace. Balíky nelze vrátit na dobírku.

6.9. V rámci reklamace (reklamačního formuláře) je mimo jiné třeba uvést reklamovanou vadu Produktu a Objednatelem preferovaný způsob vyřízení reklamace (oprava Produktu, výměna Produktu nebo jeho součásti, odstoupení od Kupní smlouvy a vrácení Kupní ceny

Produktu, poskytnutí přiměřené slevy z Kupní ceny Produktu). Reklamační formulář naleznete ZDE.

6.10. Provozovatel vydá v den přijetí reklamace neprodleně po vytčení vady Objednateli písemné potvrzení - doklad o přijetí reklamace zboží, a to ve vhodné formě zvolené například ve formě e-mailu nebo v jiné písemné podobě, ve kterém je povinen přesně označit vady zboží. Provozovatel v potvrzení o vytčení vady uvede lhůtu, ve které vadu odstraní. Lhůta oznámená podle předchozí věty nesmí být delší než 30 dní ode dne vytčení vady, pokud delší lhůta není odůvodněna objektivním důvodem, který Provozovatel nemůže ovlivnit. 

Provozovatel reklamaci posoudí, určí způsob vyřízení reklamace a reklamaci vyřídí ihned, nejpozději však ve lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, není-li delší lhůta odůvodněna objektivním důvodem, který Provozovatel nemůže ovlivnit. Vyřízením reklamace se přitom rozumí ukončení reklamačního řízení odesláním opraveného Produktu na adresu uvedenou Objednatelem v rámci reklamace, výměnou Produktu (nebo jeho součásti) a odesláním bezvadného Produktu (nebo bezvadné součásti) na adresu uvedenou Objednatelem v rámci reklamace, vrácením (tj. vyplacením) Kupní ceny Produktu na účet uvedený Objednatelem v rámci reklamace, vyplacením přiměřené slevy z Kupní ceny Produktu na účet uvedený Objednatelem v rámci reklamace, odesláním e-mailové výzvy k převzetí plnění (výsledku reklamace - např. opraveného Produktu, ale i zamítnutí reklamace. 

Ak provozovatel odmítne odpovědnost za vady, důvody odmítnutí písemně sdělí Objednateli. Pokud Objednatel znaleckým posudkem nebo odborným stanoviskem vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou nebo notifikovanou osobou prokáže odpovědnost Provozovatele za vadu, může vytknout vadu opakovaně a Provozovatel nemůže odmítnout odpovědnost za vadu. 

6.11. Výrobky sekce Zero Waste jsou baleny do recyklovaného a opětovně recyklovatelného papíru nebo doypack obalu Tyto výrobky jsou připravovány a odesílány na zakázku dle žádosti zákazníka Jelikož se nejedná o produkty ve standardním balení, které by je chránilo jak proti poškození během přepravy tak i před vlivem. okolního prostředí, nedokážeme u těchto výrobků zaručit jejich bezvadné doručení, stejně jako neneseme odpovědnost za jakékoli poškození tohoto typu zboží zapříčiněné právě chybějícími obaly. Před zakoupením výrobků sekce Zero Waste zvažte, prosím, všechna rizika. 

7. Ochrana osobních údajů

7.1. Objednavatel uděluje Provozovateli: společnosti Soaphoria.cz s.r.o., společnost s ručením omezeným (dále jen jako „Provozovatel“ v příslušném gramatickém tvaru) souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů (zejména prostřednictvím Registračního formuláře, formuláře pro aktualizaci registrovaných údajů a Objednávkového formuláře), a to v rozsahu jméno, příjmení, datum narození, bydliště, telefonní číslo, e-mailová adresa – (dále jen „osobní údaje“ v příslušném gramatickém tvaru). Provozovatel je oprávněn osobní údaje Objednatele zpracovávat pro účely:

- realizace smluvních a jiných vztahů, závazků a povinností, které vznikají v souvislosti s prodejem Produktů Provozovatelem prostřednictvím Obchodu,

- zkvalitňování produktů a služeb Provozovatele, Souhlas se uděluje dobrovolně na předem neurčenou dobu. 

Souhlas je možné, při dodržení omezení nezbytných k dokončení realizace smluvních a/nebo jiných vztahů, závazků a povinností, vzniklých v souvislosti s prodejem Produktů Provozovatelem prostřednictvím Obchodu před odvoláním souhlasu (např. vyřízení přijaté objednávky) kdykoli bezplatně odvolat, a to formou e- mailu (obsahujícího odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů) doručeného na e-mailovou adresu info@soaphoria.eu nebo formou dopisu (obsahujícího odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů) doručeného Provozovateli na adresu jeho sídla; Objednatel, který je registrován na stránky Obchodu, může souhlas se zpracováním osobních údajů odvolat i zrušením své registrace na stránkách Obchodu, a to potvrzením vymazání jeho záznamu z databáze registrovaných uživatelů stránek Obchodu v jeho Uživatelském kontě. 

Osobní údaje Objednatele může Provozovatel zpřístupnit i příjemcům ve smyslu § 5 písm. 18/2018 Z.z. o ochraně osobních údajů ao změně a doplnění některých zákonů, a to za účelem realizace doručení předmětu objednávky Objednateli. Osobními údaji Objednatele se pro účely těchto VOP rozumí jednak osobní údaje samotného Objednatele, jednak i osobní údaje osob jednajících za Objednatele, který je právnickou osobou ve smyslu bodu 1.3. písm. b) těchto VOP, které byly Provozovateli poskytnuty Objednatelem a/nebo samotnými osobami jednajícími za Objednatele který je právnickou osobou. Ve stejném rozsahu a za stejných podmínek uděluje Objednatel Provozovateli i souhlas k využívání jeho údajů nemajících charakter osobního údaje.

7.2. Údaje Objednatele (včetně osobních údajů) mohou být poskytovány třetím osobám, stanoví-li to obecně závazný právní předpis a/nebo na základě oprávněné žádosti orgánu veřejné správy a/nebo jiného státního orgánu a/nebo je-li to nutné k realizaci vztahů, závazků a povinností , které vznikají v souvislosti s prodejem Produktů dle těchto VOP. 

7.3. Údaje Objednatele (včetně osobních údajů) mohou být poskytovány třetím osobám, stanoví-li to obecně závazný právní předpis a/nebo na základě oprávněné žádosti orgánu

veřejné správy a/nebo jiného státního orgánu a/nebo je-li to nutné k realizaci vztahů, závazků a povinností, které vznikají v souvislosti s prodejem Produktů podle těchto VOP. 

7.4. Potvrzením souhlasu s těmito VOP uděluje Objednavatel Provozovateli souhlas k používání technologie cookies a používání údajů získaných prostřednictvím stránek Obchodu využívajících tuto technologii pro každý a všechny účely uvedené výše v tomto bodě VOP. Souhlas se uděluje dobrovolně na předem neurčenou dobu a lze jej kdykoli, bezplatně, způsobem podle následujícího odstavce odvolat. V případě nesouhlasu s používáním technologie cookies a údajů získaných prostřednictvím stránek Obchodu využívajících tuto technologii pro účely uvedené výše v tomto bodě VOP, zablokujte používání technologie cookies příslušným nastavením Vašeho internetového prohlížeče nebo jiného počítačového programu (tj. nastavte Váš internetový prohlížeč nebo jiný počítačový program tak, aby blokoval resp. zakazoval (nepovoloval) použití technologie cookies). Provozovatel si však dovoluje upozornit, že zablokování technologie cookies může (z technických důvodů) omezit nebo vyloučit (resp. znemožnit) přístup na a/nebo funkcionalitu některých stránek Obchodu a/nebo jejich částí (sekcí) a/nebo omezit nebo vyloučit (resp. znemožnit) některé jimi standardně poskytované funkce. Nastavení internetového prohlížeče nebo jiného počítačového programu, které nebude blokovat používání technologie cookies (tj. nastavení, které nebude blokovat resp. zakazovat použití technologie cookies nebo nastavení, které bude použití technologie cookies přímo povolovat), bude považováno za souhlas s používáním technologie cookies a údajů získaných prostřednictvím stránek Obchodu využívajících tuto technologii pro každý a všechny účely uvedené výše v tomto bodě VOP). 

7.4.1. umožnění pohybu návštěvníka resp. uživatele stránek Obchodu po stránkách a využívání jejich funkcí, jako např. přístup do zabezpečených částí (sekcí) stránek Obchodu či ukládání položek do Nákupního košíku atd.;

7.4.2. shromažďování informací o tom, jak návštěvníci a uživatele stránek Obchodu používají stránky, jako například. které stránky Obchodu jsou navštěvovány nejčastěji nebo zda návštěvníci nebo uživatelé stránek Obchodu přijímají zprávy o chybách atd.; tyto cookies jsou používány zejména k vylepšení funkčnosti a funkcionality budoucích verzí stránek Obchodu;

7.4.3. uchovávání údajů o volbách (resp. výběrech) uskutečněných návštěvníky a uživateli stránek Obchodu, jako např. volba uživatelského jména, výběr jazyka nebo regionu atd., tyto cookies jsou používány zejména k zajištění osobnějšího (resp. personalizovaného) přístupu pro návštěvníky a uživatele stránek Obchodu; 

7.4.4. reklamní a marketingové účely Provozovatele, jeho programů, produktů a služeb, tyto cookies jsou používány zejména k zajištění osobnějšího (resp. personalizovaného) přístupu v oblasti reklamy a marketingu. Potvrzením souhlasu s těmito VOP uděluje Objednavatel Provozovateli souhlas k používání technologie cookies a používání údajů získaných prostřednictvím stránek Obchodu využívajících tuto technologii pro každý a všechny účely uvedené výše v tomto bodě VOP. Souhlas se uděluje dobrovolně na předem neurčenou dobu a lze jej kdykoli, bezplatně, způsobem podle následujícího odstavce odvolat. V případě nesouhlasu s používáním technologie cookies a údajů získaných prostřednictvím stránek Obchodu využívajících tuto technologii pro účely uvedené výše v tomto bodě VOP, zablokujte používání technologie cookies příslušným nastavením Vašeho internetového prohlížeče nebo jiného počítačového programu (tj. nastavte Váš internetový prohlížeč nebo jiný počítačový program tak, aby blokoval resp. zakazoval (nepovoloval) použití technologie cookies). Provozovatel si však dovoluje upozornit, že zablokování technologie cookies může (z technických důvodů) omezit nebo vyloučit (resp. znemožnit) přístup na a/nebo funkcionalitu některých stránek Obchodu a/nebo jejich částí (sekcí) a/nebo omezit nebo vyloučit (resp. znemožnit) některé jimi standardně poskytované funkce. Nastavení internetového prohlížeče nebo jiného počítačového programu, které nebude blokovat používání technologie cookies (tj. nastavení, které nebude blokovat resp. zakazovat použití technologie cookies nebo nastavení, které bude použití technologie cookies přímo povolovat), bude považováno za souhlas s používáním technologie cookies a údajů získaných prostřednictvím stránek Obchodu využívajících tuto technologii pro každý a všechny účely uvedené výše v tomto bodě VOP. 

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do kterého je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 116 zák. čj. 452/2021 Z.z. o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů neodmítnete zasílání elektronické pošty pro účely přímého marketingu. Zpracovávání osobních údajů za účelem zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. K zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zprostředkovatele zpracování, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o koupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat. 

8. Alternatívne riešenie sporov 

8.1. Nakupující - spotřebitel - má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na info@soaphoria.eu), není-li spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, spotřebitel má právo

podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt alternativního řešení sporů) podle zákona 391/2015 Sb. ARS subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby dle §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Z.z. 

8.2. Spotřebitel může podat stížnost také prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO, která je dostupná online na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=CS . 

8.3. Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje částku 20 €. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výše 5 s DPH. 

9. Závěrečná ustanovení 

9.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich uveřejnění na stránkách Obchodu. 

9.2. Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli pozměnit nebo upravit znění těchto VOP. Změna VOP nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího uveřejnění na stránkách Obchodu, není-li výslovně určen jiný (pozdější) den nabytí její platnosti a účinnosti. Při nákupu Produktu jsou pro Objednatele a Provozovatele závazné VOP platné a účinné v okamžiku odeslání objednávky Produktu Provozovateli k vyřízení resp. v okamžiku odeslání editace objednávky Provozovateli (v případě, došlo-li k editaci objednávky Objednatelem).

10. Ochrana osobních údajů a zpracování osobních údajů, pravidla nakládání s osobními údaji

10.1. Informacie o Soaphoria.sk s.r.o. 

10.1.1 Tato pravidla nakládání s osobními údaji společnosti Soaphoria.sk s.r.o., IČO 56351747, Černyševského 10 851 01 Bratislava (dále jen: "SOAPHORIA") upravují zásady zpracování osobních údajů návštěvníků webových stránek www.soaphoria.cz a www.soaphoria.eu (dále „webové stránky“), zejména jejich registrované uživatele (dále jen „uživatel“) a zákazníky SOAPHORIA, kteří učiní prostřednictvím webových stránek objednávku (dále jen „zákazník“).

10.1.2. SOAPHORIA působí při zpracování osobních údajů jako správce a určuje tak, za jakým účelem a jakými prostředky bude docházet ke zpracování osobních údajů. 

10.1.3. Kontaktní údaje správce jsou info@soaphoria.eu 

10.2. Údaje ke zpracování 

10.2.1. Údaje poskytnuté zákazníky. SOAPHORIA zpracovává osobní údaje o uživatelích a zákaznících. Primárně jsou zpracovávány osobní údaje, které nám sami poskytnete při registraci na www.soaphoria.cz nebo na www.soaphoria.eu nebo při vytvoření Vaší objednávky. 

10.2.2. Tyto údaje zahrnují zejména e-mailovou adresu a v případě zákazníků také jméno a příjmení, adresu, telefonní číslo a platební údaje. Budete-li chtít, můžete uvést i další údaje, které jsou nepovinné. 

10.2.3. Údaje získané prostřednictvím cookies. Pro lepší cílení reklamních kampaní a vylepšování nabídky produktů a služeb využívá SOAPHORIA informace o zboží, které naši zákazníci zakoupili. Pokud jste ve Vašem prohlížeči povolili ukládání cookies a souhlasíte s jejich používáním, získává SOAPHORIA údaje o návštěvě webových stránek, prohlížených produktech a další aktivitě na webových stránkách. 

10.2.4. SOAPHORIA nesbírá ani jinak nezpracovává jakékoli citlivé osobní údaje zahrnující např. údaje o Vašem zdravotním stavu, vyznání nebo víře a pod. 

10.3. Pro jaké účely jsou údaje zpracovávány 

10.3.1. Pro vyřízení Vaší objednávky, tzn. k plnění smlouvy mezi SOAPHORIA a zákazníkem, využíváme Vaše jméno a příjmení a kontaktní údaje. Zpracování údajů v tomto případě zahrnuje veškeré činnosti od zaevidování objednávky, její zpracování, včetně zaplacení a doručení objednaného zboží. Pokud údaje nejsou poskytnuty nemůže SOAPHORIA vyřídit Vaši objednávku. 

10.3.2. Pro nabídku našich produktů zákazníkům SOAPHORIA formou obchodních sdělení využívá SOAPHORIA především emailovou adresu, příležitostně také telefonní číslo pro zasílání SMS. V tomto případě zasíláme obchodní sdělení o produktech souvisejících se zbožím, které jste u SOAPHORIA již zakoupili. Zpracování provádíme z důvodu realizace oprávněných zájmů SOAPHORIA v podobě omezeného přímého marketingu. SOAPHORIA tak nevyžaduje se zasíláním těchto obchodních sdělení souhlas, ale umožňuje Vám kdykoli odběr novinek odhlásit nebo vznést námitku proti takovému zpracování.

Zákazníkům, kteří se po vstupu těchto pravidel v platnost v rámci objednávky na SOAPHORIA zaregistrují, můžeme obchodní sdělení zasílat na základě souhlasu, který je zcela dobrovolný a jeho neudělení nemá vliv na dokončení Vaší objednávky. Souhlas SOAPHORIA udělujete v průběhu registrace na SOAPHORIA nebo později v nastavení Vašeho uživatelského účtu. Váš souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na příslušný odkaz umístěný v každém obchodním oznámení nebo v nastavení uživatelského účtu. Pokud souhlas odvoláte, nebudeme Vaše údaje nadále pro účely zasílání obchodních sdělení zpracovávat ani z výše uvedeného důvodu realizace oprávněných zájmů

10.3.3. Pro nabídku našich produktů a propagaci SOAPHORIA formou obchodních sdělení zasílaných uživatelem využívá SOAPHORIA především e-mailovou adresu. Zpracování probíhá v tomto případě pouze na základě Vašeho souhlasu, který je zcela dobrovolný, ai v případě jeho neudělení můžete nadále plně využívat naše webové stránky. Souhlas SOAPHORIA udělujete v průběhu registrace na www.soaphoria.cz nebo www.SOAPHORIA.eu nebo později v nastavení Vašeho uživatelského konta. Upozorňujeme, že registraci na www.soaphoria.cz nebo www.SOAPHORIA.eu mohou provádět pouze osoby starší 15 let. Váš souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na příslušný odkaz umístěný v každém obchodním oznámení nebo v nastavení uživatelského účtu. 

10.3.4. Pro lepší cílení reklamy a propagace SOAPHORIA zpracovává SOAPHORIA při využití cookies údaje o návštěvě webových stránek, prohlížených produktech a další aktivitě na webových stránkách. Zpracování je možné pouze na základě Vašeho souhlasu s používáním příslušných cookies. I tento souhlas je zcela dobrovolný. Zpravidla na základě uvedených dat získává SOAPHORIA statistiky, analýzy a reporty o chování uživatelů webových stránek. Na jejich základě pak lze lépe zacílit reklamu nebo přizpůsobit obsah webových stránek tomu, co Vás skutečně zajímá a co hledáte, nebo co zajímá obecně větší skupinu uživatelů. V tomto případě je zpracování osobních údajů zpravidla automatizované. 

10.4. Odvolání souhlasu a zrušení zasílání obchodních sdělení, Obchodní sdělení Uživatelé i zákazníci SOAPHORIA mohou kdykoli zrušit odebírání obchodních sdělení, a to: kliknutím na příslušný odkaz umístěný v zápatí každého obchodního sdělení; nebo namítat proti zpracování osobních údajů SOAPHORIA na e-mailové adrese info@soaphoria.eu nebo prostřednictvím dalších kontaktů uvedených v těchto pravidlech. Cookies. Pokud chcete na svém zařízení zakázat ukládání cookies, můžete změnit nastavení přímo ve svém prohlížeči. V případě, že zakážete SOAPHORIA ukládání cookies, nemusí některé části webových stránek pracovat správně. 

10.5. Kdo má přístup k údajům? 

10.5.1. V první řadě jsou osobní údaje zpracovávány SOAPHORIA a jejími pracovníky.

osoby, které mají přístup k osobním údajům jsou zavázány k mlčenlivosti a tento závazek trvá i po skončení jejich spolupráce s SOAPHORIA. 

10.5.2. SOAPHORIA dále jako správce pověřuje zpracováním osobních údajů další subjekty, jako tzv. zpracovatelů. Zpracovatelem je každý orgán, který zpracovává osobní údaje pro SOAPHORIA pro účely a způsobem, které SOAPHORIA stanovuje. V případě, kdy je se zpracováním vyžadován Váš souhlas, předáváme údaje zpracovatelům pouze v případě, že jste souhlas udělili. Zpracovatelům předáváme pouze ty údaje, které nezbytně potřebují k zajištění svých služeb. Mezi zpracovatele, které SOAPHORIA využívá, patří: přepravní společnosti – Slovenská pošta; s., InTime s.r.o., SPS s.r.o. Google LLC (nástroje pro on-line marketing) Facebook, Inc. (nástroje pro on-line marketing)

10.6. Jak dlouho údaje zpracováváme 

10.6.1. SOAPHORIA zpracovává osobní údaje pro účely plnění smlouvy po celou dobu vyřizování objednávky, včetně jejího zaplacení a doručení zboží. Ze zákona SOAPHORIA následně uchovává některé údaje obsažené v účetních dokladech.

10.6.2. Obchodní sdělení jsou zasílána uživatelům po celou dobu, po kterou trvá souhlas s jejich zasíláním. V případě zákazníků jsou obchodní oznámení zasílána do doby, než dojde k odhlášení jejich odběru, případně do doby, než je vznesena námitka proti zpracování Vašich údajů za tímto účelem.  

10.6.3. Údaje získané pro marketingové účely prostřednictvím cookies zpracovává SOAPHORIA po celou dobu trvání souhlasu s používáním cookies, tzn. po dobu, kdy ukládání cookies povolíte ve svém prohlížeči, případně do doby, než je vznesena námitka proti zpracování Vašich údajů za tímto účelem. 

10.6.4. Další zpracování osobních údajů nad rámec uvedených lhůt provádí SOAPHORIA pouze v případě, že je to nezbytné ke splnění povinností vyplývajících z právních předpisů, které se na SOAPHORIA vztahují. 

10.7. Jaká jsou vaše práva 

10.7.1. V souvislosti se zpracováním osobních údajů se můžete obrátit na SOAPHORIA a požadovat:

Informace ohledně osobních údajů, které SOAPHORIA zpracovává, o účelu a povaze zpracovávání osobních údajů, včetně informace o případných příjemcích osobních údajů mimo SOAPHORIA. Obecné informace o činnostech zpracování osobních údajů jsou obsaženy v těchto pravidlech. Přístup k údajům, které jste poskytli SOAPHORIA, ať už v

průběhu registrace nebo vytvoření objednávky. V případě uplatnění tohoto práva Vám SOAPHORIA potvrdí, zda a jaké konkrétní osobní údaje jsou zpracovávány a případně Vám budou tyto údaje zpřístupněny spolu s informacemi o jejich zpracování. Opravu osobních údajů, jsou-li jakkoli nepřesné nebo neúplné. Pouze v případě aktuálních údajů může SOAPHORIA správně vyřídit Vaši objednávku. Vysvětlení a odstranění nevyhovujícího stavu (např. blokaci, opravu, doplnění nebo likvidaci osobních údajů), pokud se domníváte, že SOAPHORIA zpracovává osobní údaje v rozporu s ochranou Vašeho osobního a soukromého života nebo v rozporu s právními předpisy. Výmaz osobních údajů (tzv. právo být zapomenut) nebo jejich omezené zpracování, pokud již nejsou potřebné pro uvedené účely, nebo pokud již SOAPHORIA nemá zákonný důvod osobní údaje zpracovávat, včetně případů, kdy s jejich dalším zpracováním nesouhlasíte. V rámci splnění uvedených podmínek SOAPHORIA Vaše údaje zcela nebo částečně zlikviduje. Přenesení automatizovaně zpracovávaných osobních údajů získaných na základě Vašeho souhlasu od SOAPHORIA k jinému subjektu, kdy SOAPHORIA předá Vaše osobní údaje v běžně používaném formátu Vám nebo jinému správci dle Vašeho přání. 

10.7.2. Dále mohou zákazníci SOAPHORIA vznést námitku proti zpracování osobních údajů v případě zasílání obchodních sdělení nebo vyhodnocování nákupních preferencí, na základě které SOAPHORIA okamžitě ukončí zpracování osobních údajů pro tyto účely. 

10.7.3. Mimo výše uvedená oprávnění máte vždy možnost obrátit se v případě porušení povinností SOAPHORIA se stížností na Úřad pro ochranu osobních údajů.

10.8. Bezpečnost 

10.8.1. SOAPHORIA dbá na bezpečnost Vašich údajů. Nakládání s osobními údaji probíhá plně v souladu s platnými právními předpisy, včetně obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). SOAPHORIA klade při zpracování osobních údajů velký důraz na technické i organizační zabezpečení zpracovávaných údajů. 

10.8.2. Veškeré osobní údaje v elektronické formě jsou uloženy v databázích a systémech, k nimž mají přístup pouze osoby, které potřebují s osobními údaji bezprostředně nakládat pro účely uvedené v těchto pravidlech, a to pouze v nezbytném rozsahu. Přístup k těmto osobním údajům je chráněn heslem a rewallem. Zabezpečení osobních údajů je ze strany SOAPHORIA pravidelně testováno a ochranu průběžně vylepšujeme. 

10.9. Kontakt 

10.9.1. S jakýmikoli připomínkami ohledně zpracování osobních údajů, nebo v případě uplatnění svých práv se můžete obracet na SOAPHORIA emailem na adresu info@soaphoria.eu.

10.10. Účinnost 10.10.1. Tato pravidla jsou účinná od 25. 5. 2018. 

 

Zavřít
Více detailů
Nebyly nalezeny žádné produkty.

Navigace

Nastavení

Více detailů
Nebyly nalezeny žádné produkty.

Vytvořte si účet pokud si chcete uložit oblíbené položky.

Přihlásit se

Vytvořte si účet, pokud si chcete používat seznamy přání.

Přihlásit se