Jsou v kamenné prodejně dostupné úplně všechny produkty? 

V kamenných prodejnách najdete téměř všechny produkty Soaphoria. Výjimkou jsou produkty označené na eshopu dostupností “JEN ONLINE”, dále produkty Detox Absolute, Cleano, Miraqle, Botanica Slavica. Úplně všechny produkty z naší nabídky je však možné si objednat online s volbou osobního odběru ve vámi zvolené prodejně. Vaše objednávka tak bude s péčí připravená přímo u nás na skladě a svoje vytoužené výrobky si budete v závislosti na termínu nejbližšího zásobování vyzvednout osobně na prodejně většinou nejpozději do 7 pracovních dní. 

Je možný osobní odběr objednávky v některé z kamenných prodejen? 

Ano, svoje požadované výrobky si můžete objednat online a vyzvednout ve Vámi zvolené kamenné prodejně Soaphoria. V takovém případě bude Vaše objednávka připravena přímo pro Vás na našem centrálním skladě a za zvýhodněnou cenu poštovného bude odeslána společně s nejbližším zásobováním. Doba doručení objednávky s volbou osobního odběru se  pohybuje do 10 pracovních dní. V případě, že Vás zajímá aktuální dostupnost zboží, můžete se nejdříve informovat o dostupnosti Vámi vyhlédnutých produktů v konkrétní prodejně prostřednictvím našich kontaktů. 

Je možné vrátiť prázdne obaly na niektorej z kamenných predajní?

Ano, prázdné obaly, které jsou zařazené do našeho recyklačního programu, můžete přinést do kterékoliv z našich prodejen, kde Vám bude automaticky započítána sleva z Vašeho dalšího nákupu. V případě, že si přejete vrátit obaly z výrobků, které nemáme v kamenných prodejnách běžně dostupné (Cleano, Botanica Slavica, Detox či jiné), prosíme Vás, abyste se o možnosti vrácení nejdříve informovali prostřednictvím emailu. 

Kde mohu najít prodejnu Soaphoria?

V České republice nás najdete v Praze. Naše značkové prodejny můžete v rámci Slovenska najít v Bratislavě a Košicích. Přesné informace, adresy a otevírací dobu jednotlivých prodejen najdete v sekci SVĚT SOAPHORIE/KAMENNÉ PRODEJNY. 

Jsou ceny v kamenných prodejnách stejné jako při nákupu online? 

Ano, samozřejmě. Produkty v kamenných prodejnách koupíte vždy za stejnou cenu, jaká je uvedena na eshopu. 

Pokud přinesu na prodejnu prázdný obal, doplníte mi do něho můj oblíbený produkt? 

Bohužel, z kapacitních a hygienických důvodů jako i v souladu s právními předpisy, nedokážeme prázdné obaly na prodejně opětovně naplnit, můžete si však uplatnit slevu za jejich vrácení. Více informací najdete v sekci RECYKLAČNÍ PROGRAM.